Jste profesionál v oblasti požární ochrany? Máte zkušenosti s požární bezpečností? Nabízíme Vám příležitost stát se členem našeho provozního oddělení a podílet se nejen na rozvojových projektech, ale i celém provozu naší společnosti.
Jaká bude Vaše náplň práce?
Plnění povinností vyplývajících ze zákona o požární ochraně a souvisejících prováděcích vyhlášek, včetně:
- výkonu činnosti osoby odborně způsobilé v požární ochraně,
- zpracování, vedení a aktualizace kompletní dokumentace požární ochrany (PO),
- pravidelných kontrol a preventivních prohlídek pracovišť s důrazem na dodržování zásad PO dle právních a interních předpisů, včetně vyhotovení zápisů z kontrol,
- dohledu nad odstraňováním zjištěných nedostatků v oblasti PO,
- tvorby a revize vnitřních směrnic v oblasti PO,
- spolupráce při implementaci právních požadavků PO v nemocnici a dohledu nad jejich dodržováním,
- zpracování a aktualizace školících materiálů v oblasti PO,
- metodického řízení a školení zaměstnanců v oblasti PO,
- zajištění revizí a oprav vyhrazených věcných prostředků požární ochrany a požárně bezpečnostních zařízení,
- součinnosti a přípravy podkladů pro kontrolní orgány provádějící vnější kontroly PO v nemocnici.
Co nabízíme?
- finanční ohodnocení odpovídající dosažené kvalifikaci a odborné zkušenosti
- podporu dalšího profesního vzdělávání
- mobilní telefon
- 5 týdnů dovolené a až 24h pracovního volna
- výbornou dopravní dostupnost
- firemní školku pro děti zaměstnanců
- zázemí a stabilitu krajské nemocnice
- otevřenou komunikaci s profesionálním přístupem
- benefity – firemní stravování, příspěvek na penzijní připojištění, zaměstnanecké slevy, firemní akce, zvýhodněné telefonní tarify a další možnosti z balíčku zaměstnaneckých benefitů
Co očekáváme?
- min SŠ vzdělání zakončené maturitní zkouškou v oblasti technické, elektrotrotechnické,
- praxe v oblasti PO podmínkou
- osvědčení technika v PO nebo osvědčení odborně způsobilé osoby v PO dle zákona č. 133/1985 Sb., o požární ochraně, ve znění pozdějších předpisů
- schopnost systémově koordinovat a řídit činnosti v oblasti PO
- orientaci v technické dokumentaci, práce s technickou dokumetací
- perfektní znalost práce s PC – Word, Excel, Outlook
- schopnost komunikovat, spolupráce vtýmu
- schopnost samostatně řešit problémy
INFORMACE O POZICI:
- úvazek: 1,0
- nástup: od 01.04.2025 nebo podle dohody
- místo pracoviště: Zlín
- motivační dopis a strukturovaný životopis zasílejte do 10.03.2025 na ✉ personalni@bnzlin.cz
Přidejte se k nám - pracujte tam, kde to má smysl.
MÁTE NĚJAKÉ OTÁZKY?
Jsme tu pro Vás!
Bc. Jana Petrlíková
ZAŠLETE NÁM ŽIVOTOPIS
A NĚCO O SOBĚ!
Vyplňte krátký formulář, připojte životopis. Jakmile se k Vaší zprávě dostaneme, ozveme se Vám zpět.