Musíte do nemocnice? Jako pacient nebo návštěva? Připravili jsme pro Vás několik základních informací a rad, jak se na pobyt či návštěvu v naší nemocnici připravit a lépe se v ní orientovat.
V jednotlivých odkazech se dozvíte, co si vzít s sebou k hospitalizaci, jak se k nám dostanete, jak a kde zaplatíte regulační poplatek, kde najdete nemocniční lékárnu i jaká je provozní doba pohotovostí. Najdete tady také informace o jednotlivých ambulancích, možnostech parkování a co dělat, pokud chcete darovat krev.
K dispozici je i platný ceník výkonů a služeb, které v naší nemocnici nabízíme.
Věříme, že snadno najdete vše, co právě potřebujete. Jsme tady pro Vás a naším cílem je, abyste byli s našimi službami spokojeni.
Aktuality z nemocnice můžete sledovat na facebooku.
Telefonické sdělování informací o akutní hospitalizaci/ošetření
V případě akutní (neplánované) hospitalizace nebo akutního ambulantního ošetření může dojít k situaci, kdy se na přítomnost pacienta v KNTB, a. s. mohou dotazovat třetí osoby na telefonní lince 577 551 111.
Na tomto telefonním čísle zásadně nesdělujeme žádné informace o zdravotním stavu pacienta. Budete pouze informováni o pracovišti, kam se obrátit pro další informace.
V žádném případě se na tomto telefonním čísle není možné dotazovat na pacienty, kteří byli do KNTB, a. s. přijati plánovaně, případně kteří jsou již určitý čas hospitalizováni. Pokud víte, kde je pacient vyšetřován/hospitalizován, obracejte se přímo na konkrétní pracoviště.