Orientujete se v problematice strojních zařízení? Máte zkušenosti s provozem strojnících zařízení? Nabízíme příležitost uplatnění odborníkovi/ odbornici, který/ která se chce chopit příležitosti na oddělení správy a údržby majetku.
Jaká bude Vaše náplň práce?
Vaším úkolem bude zajištění:
- kompletních servisních činností v oblasti medicinálních, technických a speciálních plynů používaných v KNTB, včetně zařízení na jejich dopravu, skladování, zásobování a distribuci v areálu,
- komplexních servisních činností zařízení potrubní pošty,
- odborné technické agendy na svěřených zařízeních,
- školení pracovníků na svěřených technických zařízeních,
- náhradních dílů, plánů prohlídek, údržby, revizí,
- technického provozu, montáže, servisní činnosti a uvádění do provozu svěřených technických zařízení,
- technické podpory a organizace údržby a oprav technologických zařízení a zdravotnické techniky,
- komplexní kontroly stavu techniky, zhodnocování technického stavu a zpracování zápisů,
- provádění běžných a středních oprav svěřených technických zařízení,
- komunikace s dodavateli technologií a náhradních dílů,
- vedení technické dokumentace svěřených technických zařízení, její aktualizace a archivace,
- zpracovávání technických podkladů pro uzavírání obchodních smluv,
- vypracování technického pasportu svěřených technických zařízení.
Co nabízíme?
- Finanční ohodnocení odpovídající dosažené kvalifikaci a odborné zkušenosti,
- podporu dalšího profesního vzdělávání,
- firemní notebook a mobilní telefon,
- 5 týdnů dovolené a až 24h pracovního volna,
- výbornou dopravní dostupnost,
- firemní školku pro děti zaměstnanců,
- zázemí a stabilitu krajské nemocnice,
- otevřenou komunikaci s profesionálním přístupem,
- benefity – firemní stravování s příspěvkem, příspěvek na penzijní připojištění dle počtu odpracovaných let, zaměstnanecké slevy, firemní akce, zvýhodněné telefonní tarify a další možnosti z balíčku zaměstnaneckých benefitů.
Co očekáváme?
- Min SŠ vzdělání v technické oblasti,
- orientaci a praktickou znalost technické dokumentace,
- uživatelská znalost práce na PC,
- výborné komunikační dovednosti,
- schopnost samostatně řešit problémy ale i pracovat v týmu.
Informace o pozici:
- úvazek: 1,0
- nástup: od 02.01.2025 nebo podle dohody
- místo pracoviště: Zlín
- strukturovaný životopis zasílejte do 08.12.2024 na ✉ personalni@bnzlin.cz
Přidejte se k nám - pracujte tam, kde to má smysl.
MÁTE NĚJAKÉ OTÁZKY?
Jsme tu pro Vás!
Bc. Jana Petrlíková
ZAŠLETE NÁM ŽIVOTOPIS
A NĚCO O SOBĚ!
Vyplňte krátký formulář, připojte životopis. Jakmile se k Vaší zprávě dostaneme, ozveme se Vám zpět.